Politica de confidentialitate



NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND 

PROTECȚIA DATELOR PERSONALE


I. INTRODUCERE

Această notă de informare privind protecția datelor personale are rolul de a enunța rolul și scopul prelucrării datelor cu caracter personal în cadrul platformei DEA MEDICINE și ce preconizăm să facem cu informațiile dvs. personale atunci când luați contact cu noi sau utilizați serviciile noastre, conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare GDPR), Legea nr. 190/2018 privind măsurile de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 și Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.

Vă vom transmite:

  • Ce tip de date cu caracter personal procesăm;

  • În ce scop prelucrăm aceste informații;

  • Dacă există necesitatea furnizării datelor cu caracter personal către terțe persoane;

  • Pentru cât timp stocăm datele cu caracter personal;

  • Dacă există și alți destinatari ai informațiilor dvs. personale;

  • Dacă intenționăm să transferăm în altă țară informațiile; și

  • Dacă luăm decizii automate sau facem profilări.


II. DATE DESPRE OPERATOR

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L, persoană juridică română, având cod unic de identificare 42495142, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J16/663/2020, cu sediul în Craiova, str. Eroilor, nr. 95, județ Dolj. 


III. DE UNDE PRELUCRĂM DATE CU CARACTER PERSONAL

A. Datele prelucrate automat în timpul vizitării platformei DEA MEDICINE

Navigatorul dumneavoastră transmite automat, de fiecare dată când accesați site-ul https://deamedicine.ro date care sunt stocate în fișierele jurnal ale serverului. Aici sunt incluse următoarele date (denumite în cele ce urmează „Datele din fișierele jurnal”):

    Informații despre tipul de navigator și versiunea acestuia;

    Sistemul de operare al utilizatorului;

    Furnizorul de servicii de Internet și adresa IP a utilizatorului; și

    Data și ora accesului.

Datele colectate în fișierele jurnal sunt evaluate anonim în scopul îmbunătățirii continue a site-ului web https://deamedicine.ro, adaptării acestuia și remedierii prompte a erorilor, în cazul în care acestea apar pe parcursul utilizării site-ului. În aceste scopuri, colectăm aceste date potrivit interesului nostru legitim în prelucrarea datelor, conform cu art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR.

Într-un format anonimizat, datele din fișierele jurnal sunt utilizate exclusiv pentru detectarea erorilor de funcționare și asigurării securității sistemului, inclusiv detectarea și urmărirea tentativelor de acces necorespunzător și fraudă și tentativelor de abuz. Datele sunt stocate o perioadă de 30 zile și sunt apoi șterse. Datele din fișierele jurnal a căror stocare viitoare este necesară în scopuri probatorii nu sunt șterse înainte de soluționarea definitivă a respectivului incident și pot fi, în cazuri individuale, transmise către autoritățile de cercetare.


B. Datele prelucrate în timpul utilizării platformei DEA MEDICINE

a. Prin înregistrarea unui cont vom prelucra următoarele informații completate și transmise de către dumneavoastră:

  • Nume utilizator;

  • Parolă;

  • Istoricul comenzilor.

  • Adresa de e-mail;

  • Vârstă.


b. Prin plasarea unei comenzi, vom prelucra și următoarele informații:

    Nume, prenume;

    serviciile comandate; 

    Date despre factură și plată;

    Contul IBAN;

    Date legate de card (Nume titular, număr card, cod CVV, data expirării), dar sunt prelucrate și stocate în numele nostru de către platforma https://romania.payu.com.

 

c. În timpul prestării serviciilor medicale achiziționate:

  • Date de identificare 

  • Date fiziologice 

  • Date medicale sensibile 

  • Date privind locul de muncă 

Categoriile de activități medicale care fac scopul procesării datelor:

  • Medicină preventivă 

  • Medicină curativă 

  • Sfaturi medicale

Datele personale sunt folosite exclusiv pentru identificarea pacientului și efectuarea serviciilor medicale achiziționate. Furnizorii de servicii medicale vor avea acces la datele personale doar pe perioada deciderii de preluare a serviciului și pe perioada prestării serviciului.


d. Prin postarea unei întrebări sau a unei recenzii asupra serviciilor comercializate pe platforma DEA MEDICINE:

• Nume, prenume;

• Adresă de e-mail;

• Opinia sau recenzia transmisă;


e. Contactare pentru solicitări, sesizări, reclamații

Ne puteți contacta atât în formularul de contact sau prin e-mail la adresa support@deamedicine.com. Vom prelucra datele pe care ni le-ați comunicat pentru a răspunde solicitării dumneavoastră.

Deținem un interes legitim în a răspunde solicitărilor dumneavoastră. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor este reprezentat de art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR. Dacă scopul solicitării dumneavoastră este încheierea unui contract sau plasarea unei comenzi, temeiul juridic este reprezentat de art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR.

Atunci când ne contactați, datele care ne sunt transmise vor fi șterse după soluționarea solicitării dumneavoastră, în măsura în care și dacă nu avem o obligație de a le stoca din motive prevăzute de legislația în vigoare.


f. Comunicare comercială

Dacă și în măsura în care ați consimțit pentru a primi informații în scopuri publicitare, spre exemplu v-ați înscris să primiți newsletter prin e-mail, prelucrarea datelor necesară în contextul stabilirii contactului se realizează în temeiul juridic reprezentat de art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR. Vă puteți revoca consimțământul pe care ni l-ați dat în orice moment, care va produce efecte pentru viitor (spre exemplu, utilizând link-ul de dezabonare inclus în mesajul e-mail).

Activitățile efectuate în cadrul procesării datelor cu caracter personal:

  • Colectare 

  • Înregistrare 

  • Divulgare 

  • Ștergere 

  • Modificare 

  • Utilizare 


IV. DE CE COLECTĂM ACESTE INFORMAȚII ȘI CARE E BAZA LEGALĂ

Când interacționați în orice fel cu noi, este posibil să ne furnizați date pentru îndeplinirea unor scopuri, precum:

  • Crearea unui cont pe platforma DEA MEDICINE, conform art. 6 alin. 1 lit. a) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Administrarea contului dumneavoastră pe platforma DEA MEDICINE, conform art. 6 alin. 1 lit. a), b) sau f) din Regulamentul UE 2016/679; 

  • În vederea încheierii sau executării unui contract dintre dumneavoastră și noi, conform art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru plasarea comenzilor, conform art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru efectuarea unei plăți online, conform art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru furnizarea serviciilor comandate conform art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru expedierea buletinelor informative (newsletter), în cazul în care ați consimțit, conform art. 6 alin. 1 lit. a) din Regulamentul UE 2016/679. 

  • Pentru oferirea de transparență și informare și pentru sprijinirea exercitării dreptului la liberă exprimare conform art. 6 alin. 1 lit. a), c) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru mentenanța conturilor, conform art. 6 alin. 1 lit. f) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru a vă contacta, conform art. 6 alin. 1 lit. f) sau b) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru a răspunde la întrebări și solicitări, conform art. 6 alin. 1 lit. f) sau b) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile pe care le oferim, conform art. 6 alin. 1 lit. f) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice, conform art. 6 alin. 1 lit. f) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru a ne conforma legislației, conform art. 6 alin. 1 lit. c) din Regulamentul UE 2016/679;

  • Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță, conform art. 6 alin. 1 lit. c) din Regulamentul UE 2016/679.


V. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

Conform legislației privind protecția datelor, aveți drepturi despre care trebuie să vă informăm. Drepturile disponibile pentru dvs. depind de motivul nostru pentru prelucrarea informațiilor dvs.

a. Dreptul dvs. de acces

Aveți dreptul să întrebați dacă prelucrăm informațiile dvs. personale. Puteți solicita, de asemenea, copii ale informațiilor dvs. personale în scris. Acest drept vi se aplică întotdeauna. 

Puteți face o solicitare de acces pentru a afla:

  • ce informații personale deținem despre dumneavoastră;

  • cum folosim datele;

  • către cine divulgăm datele cu caracter personal; și

  • de unde am primit datele.

b. Dreptul dvs. la rectificare

Aveți dreptul să solicitați rectificarea informațiilor despre care considerați că sunt inexacte. De asemenea, aveți dreptul să ne solicitați completarea informațiilor despre care considerați că sunt incomplete. Acest drept vi se aplică întotdeauna.

Puteți contesta exactitatea datelor cu caracter personal deținute de către noi și puteți solicita corectarea sau ștergerea acestora. Dacă datele dvs. sunt incomplete, puteți să ne cereți să le completăm adăugând mai multe detalii.

Pentru a vă exercita dreptul, trebuie să ne informați asupra faptului că contestați exactitatea datelor dvs. și doriți ca acestea să fie corectate. Ar trebui să:

  • precizați clar ceea ce credeți că este inexact sau incomplet;

  • explicați cum ar trebui corectat; și

  • acolo unde este disponibil, furnizați dovezi despre inexactități.

O solicitare poate fi verbală sau în scris. Vă recomandăm să urmați în scris orice solicitare verbală, deoarece acest lucru vă va permite să vă explicați grija, să faceți dovezi și să vă prezentați soluția dorită. De asemenea, va oferi o dovadă clară a acțiunilor dvs. dacă decideți să contestați răspunsul nostru.

c. Dreptul la ștergere a datelor cu caracter personal

Puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră în anumite circumstanțe. Dreptul se aplică numai în următoarele circumstanțe:

  • societatea nu mai are nevoie de datele dvs. pentru motivul inițial pentru care au fost colectate sau utilizate;

  • inițial ați consimțit ca societatea să folosească datele dvs., dar v-ați retras consimțământul și nu există alt temei legal;

  • societatea a colectat sau utilizat datele dvs. în mod ilegal;

  • societatea are obligația legală de a vă șterge datele.

Societatea poate refuza ștergerea datelor dvs. în următoarele circumstanțe:

  • atunci când societatea este obligată din punct de vedere legal să stocheze datele dvs., astfel încât să respecte prevederile legale, conform Legii nr. 16/1996 și nu numai;

  • atunci când păstrarea datelor dvs. este necesară pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale;

  • când ștergerea datelor dumneavoastră ar prejudicia cercetarea științifică, istorică sau arhivarea care este în interesul public.

Dacă se aplică o derogare a dreptului de ștergere, societatea poate refuza în totalitate sau parțial să respecte cererea dvs. Societatea poate, de asemenea, să refuze solicitarea dvs., dacă este, așa cum prevede legea, „formulată în mod vădit nefondat sau excesiv”. 

d. Dreptul dvs. la restricționarea procesării

Puteți limita modul în care societatea folosește datele dvs. personale dacă sunteți preocupat de acuratețea datelor sau de modul în care acestea sunt utilizate. Acest drept este strâns legat de drepturile dvs. de a contesta exactitatea datelor dvs. și de a vă opune utilizării acestora. Aveți dreptul să ne solicitați să restricționăm procesarea informațiilor dvs. în anumite circumstanțe. 

Puteți solicita societății să limiteze temporar utilizarea datelor dvs. atunci când au în vedere:

  • solicitarea pe care ați depus-o cu privire la acuratețea datelor dvs. sau

  • ați ridicat o obiecție cu privire la utilizarea datelor dumneavoastră.

De asemenea, puteți solicita să limităm utilizarea datelor dvs. în loc să le ștergem dacă:

  • societatea a procesat datele în mod ilegal, dar nu doriți ca acestea să fie șterse sau

  • societatea nu mai are nevoie de datele dvs., ci doriți ca aceasta să le păstreze pentru a crea, exercita sau apăra revendicări legale.


e. Dreptul dvs. de a vă opune procesării

Aveți dreptul de a vă opune oricând prelucrării (utilizând) datele dvs. personale dacă temeiul care stă la baza prelucrării este interesul legitim. Acest lucru înseamnă că puteți opri sau împiedica societatea să vă folosească datele. Cu toate acestea, se aplică numai în anumite circumstanțe și este posibil să nu fie nevoie să fie oprită prelucrarea dacă societatea poate oferi motive puternice și legitime pentru a continua folosirea datelor dumneavoastră.

Puteți obiecta la procesare numai atunci când societatea utilizează datele dvs.:

  • pentru interesele sale legitime;

  • pentru cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice; sau

  • în scopuri de marketing direct.


f. Dreptul dvs. la portabilitatea datelor

Aceasta se aplică numai informațiilor pe care ni le-ați oferit. Aveți dreptul să solicitați să transferăm informațiile pe care ni le-ați furnizat de la o societate la alta sau să vi le oferim. Dreptul se aplică numai dacă prelucrăm informații bazate pe consimțământul dvs. sau informații despre încheierea unui contract și prelucrarea este automatizată. 


g. Dreptul de a depune o plângere

Pentru formularea unei cereri, vă rugăm să folosiți formularul pus la dispoziție de către noi pe site. Nu vi se cere să plătiți nicio taxă pentru exercitarea drepturilor dvs. atât timp cât cererea dumneavoastră nu este excesivă sau nefondată. Avem o lună pentru a vă răspunde, cu posibilitatea prelungirii acestui termen. Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail support@deamedicine.com dacă doriți să faceți o solicitare. 


Aveți dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.


VII. CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRĂ?

Vom stoca datele dumneavoastră pentru o perioadă cuprinsă între o zi și 5 ani de la plasarea comenzii. În cazul în care nu ați plasat nicio comandă, puteți solicita, în scris, ștergerea contului dumneavoastră oricând. În cazul în care ați plasat cel puțin o comandă, vom reține datele dumneavoastră 5 ani de la ultima comandă în evidențele noastre, dar puteți solicita ștergerea contului. 

În cazul în care ați achiziționat un serviciu oferit de platforma DEA MEDICINE, am emis factură fiscală, iar datele dumneavoastră vor fi stocate 10 ani, conform legislației fiscale. 

Stocarea informațiilor se face pe servere din România.

Când un utilizator al platformei DEA MEDICINE își va pierde această calitate, furnizorul platformei va arhiva datele utilizatorului și le va face indisponibile în mediul său de lucru. Datele arhivate nu vor fi folosite de personalul SILOSI MEDICAL TECH S.R.L nici de furnizorii de servicii medicale și nu vor fi accesibile acestora, cu excepția situațiilor impuse de lege în scopul dovedirii raporturilor contractuale anterioare. Datele arhivate vor fi păstrate timp de 10 de ani de la ultimul serviciu achiziționat. Datele medicale furnizate furnizorilor de servicii medicale vor fi stocate de către aceștia.

La cererea utilizatorilor platformei DEA MEDICINE, SILOSI MEDICAL TECH S.R.L va șterge (sau arhiva, în privința datelor medicale) sau va returna toate datele cu caracter personal către utilizatori la momentul cererii de ștergere a conturilor și va șterge copiile existente, în concordanță cu procedurile reglementate în Art. 32 din GDPR, cu excepția situației în care prevederile legale aplicabile în privința protecției datelor cu caracter personal impun stocarea acestor date.


VIII. CUI TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL

a. Personalul societății SILOSI MEDICAL TECH S.R.L

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L se va asigura că personalul său care procesează date cu caracter personal este informat despre natura confidențială a acestor date, că a primit instructaj corespunzător responsabilităților care îi revin și că este obligat din punct de vedere contractual să păstreze confidențialitatea datelor, precum și că această obligație supraviețuiește momentului încetării contractului.

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L va lua măsuri rezonabile pentru a asigura că personalul care procesează datele cu caracter personal oferă garanții suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate acestei sarcini.


SILOSI MEDICAL TECH S.R.L se va asigura că accesul personalului la datele cu caracter personal este limitat la acel personal care necesită un asemenea acces în scopul îndeplinirii serviciilor.


b. Operatori asociați

Furnizorii de servicii medicale sunt considerați operatori asociați cu societatea SILOSI MEDICAL TECH S.R.L, iar aceștia vor avea dreptul să obțină date cu caracter personal din partea furnizorului platformei numai pentru a presta serviciile pe care s-au obligat a le presta și, totodată, le va fi interzis să folosească astfel de date în orice alte scopuri.


c. Persoane împuternicite

Datele cu privire la plățile dumneavoastră vor fi transmise către furnizorul de servicii de plată pentru prelucrarea plăților. Dacă efectuați plata prin platforma PAY U veți fi redirecționat către site-ul web al acestuia prin intermediul unui link. În ceea ce privește prelucrarea plăților, datele prelucrate vizează numele, adresa de e-mail, sau informații despre conturile sau cardurile dumneavoastră de credit. Vă rugăm să consultați Declarația de confidențialitate PayU și Principiile de confidențialitate PayU pe site-ul https://romania.payu.com. Menționăm că aceste date nu sunt transferate sau stocate, la niciun moment de timp, pe serverele societății SILOSI MEDICAL TECH SRL, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

În cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul Utilizatorului sunt introduse direct în sistemele Visa sau MasterCard. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea Utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Datele utilizatorilor și cele privind comenzile sunt stocate pe serverul pus la dispoziție de către ROWEB SRL. Vă rugăm să consultați Termenii și condițiile Politica de confidențialitate utilizate pe site-ul acestora.

Problemele tehnice și de mentenanță a platformei DEA MEDICINE sunt gestionate de către societatea ROWEB SRL.

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L răspunde pentru acțiunile sau omisiunile propriilor Persoane Împuternicite în aceeași măsură în care ar fi răspunzătoare dacă ar presta ea însăși serviciile fiecărei Persoane Împuternicite în mod direct în temeiul legislației privind protecția datelor, dacă nu se prevede altfel în Contract.

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L este în raporturi contractuale cu fiecare Persoană Împuternicită, raporturi care cuprind obligații privind protecția datelor cu caracter personal, iar aceste obligații nu sunt mai puțin protective decât prevederile prezentei Note de Informare și îndeplinesc cerințele articolului 28 alin. (3) din GDPR sau oricare alte prevederi legale echivalente, cu limitările impuse de natura Serviciilor prestate de asemenea persoane împuternicite.

În unele circumstanțe suntem obligați legal să împărtășim informații. În orice scenariu, ne vom asigura că avem o bază legală pe care să împărtășim informațiile și să ne documentăm în luarea deciziilor.

În cazul în care furnizăm link-uri către site-uri web ale altor societăți/autorități, această notificare de prelucrare a datelor cu caracter personal nu acoperă modul în care acestea prelucrează informații personale. Vă recomandăm să citiți notificările de pe celelalte site-uri web pe care le vizitați.


IX. SECURITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

Dorim să protejăm datele cu caracter personal împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale sau împotriva accesului neautorizat sau ilegal la sistemul informatic, de alterarea integrității datelor informatice, transferul neautorizat de date informatice sau alte fapte incriminate de Codul penal.

În special, am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de asigurare a securității datelor cu caracter personal:

• Politici și proceduri implementate pentru a descoperi și documenta breșele de securitate împreună cu măsurile luate și datele personale afectate, pentru a limita consecințele unui incident de securitate, în cazul în care apare, și de a recupera datele și de a reveni la situația inițială într-un termen cât mai scurt. 

• Minimizarea datelor. Ne-am asigurat că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate strict la cele care sunt necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în acest document.

• Restrângerea accesului la date. Restrângem cu strictețe accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm.

• Back-up-uri şi audituri de securitate pentru a fi în permanentă stare de veghe asupra sistemului informatic. 

• Asigurarea exactității datelor dumneavoastră prin verificări regulate, planificate.

• Criptarea datelor, atât în repaus, cât și în tranzit.

• Controlul angajaților, colaboratorilor, furnizorilor de servicii medicale. 

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L va notifica persoanele ale căror date le colectează în cazul unei distrugeri, pierderi, alterări sau divulgări neautorizate produse din culpă sau cu intenție sau despre orice acces nelegal la datele personale care sunt transmise, păstrate sau procesate în orice mod de SILOSI MEDICAL TECH S.R.L sau de împuterniciții acestuia („Încălcarea securității datelor”), dacă incidentul de securitate este susceptibil să genereze un risc ridicat pentru drepturile și libertățile persoanelor vizate. Riscul se evaluează în funcție de:

  • tipul incidentului; 

  • natura, contextul, volumul datelor afectate; 

  • posibilitatea de a identifica persoanele vizate; 

  • consecințele incidentului asupra persoanelor vizate; 

  • circumstanțele persoanelor vizate; 

  • circumstanțele operatorului în cauză; 

  • numărul persoanelor afectate.

SILOSI MEDICAL TECH S.R.L va avea în vedere severitatea riscului, însă în același timp va ține cont de probabilitatea apariției acestuia. 

În cazul în care există un grad de certitudine că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor, vom desemna o persoană responsabilă pentru a analiza ce efecte are asupra dumneavoastră și asupra societății noastre și dacă este nevoie, vom notifica Autoritatea Națională de Supraveghere privind Protecția Datelor cu Caracter Personal și vom proceda la informarea dumneavoastră, dacă este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil. Alegerea furnizorului platformei de a notifica sau de a răspunde unei Încălcări a securității datelor nu poate fi interpretată și nici nu se interpretează ca o recunoaștere din partea acestuia a unei culpe în ceea ce privește o eventuală Încălcare a securității datelor.


X. REFUZUL FURNIZĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le-am menționat în acest document. Cu toate acestea, dacă nu ne oferiți datele menționate în această notă de informare, nu va fi posibil pentru noi să vă prestăm serviciile pe care ni le solicitați.


XI. INEXISTENȚA UNUI PROCES DECIZIONAL AUTOMATIZAT

Respectul nostru pentru datele dumneavoastră include faptul că le acordăm atenția umană necesară, prin intermediul personalului nostru. În condițiile actuale, în calitate de utilizator al serviciilor noastre, nu veți face obiectul unei decizii a noastre bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor dumneavoastră (inclusiv crearea de profiluri) care să producă efecte juridice cu privire la dumneavoastră sau care să vă afecteze într-un mod similar într-o măsură semnificativă.


XII. EXCEPȚII ȘI LIMITĂRI

În situația în care se impune, în scopurile limitate de a îndeplini cooperarea și în concordanță cu legile aplicabile, SILOSI MEDICAL TECH S.R.L poate să dezvăluie informații care pot duce la identificarea persoanelor. Menționăm că vom coopera în totalitate cu autoritățile publice în orice investigație care are legătură cu orice conținut sau activitate ilegală a oricărui utilizator al serviciilor, luând măsuri rezonabile pentru a proteja drepturile de proprietate. Vom coopera cu autoritățile publice atât timp cât dezvăluirile sunt necesare pentru a ne supune legislației naționale și europene, dar și dacă o astfel de dezvăluire ar fi necesară sau adecvată pentru SILOSI MEDICAL TECH S.R.L.